استخر, ساخت استخر

مشاوره ساخت استخر

مشاوره ساخت استخر

مشاور ساخت استخر

مشاور ساخت استخر بیشترین کمک را به شما می کند.

در زمینه:

  • مشاوره ساخت استخر
  • طراحی استخر
  • طراحی 3 بعدی استخر
  • تاسیسات ساخت استخر
  • تجهیزات استخر
  • و…

گروه مهندسی آبی دریا با قراردادن تجربه در کنار تخصص و دانش فنی لازم به همراه کادری مجرب، در بخش محاسبات، طراحی و مشاوره و  اجرای انواع سازه های هیدرولیک (آبی) شامل استخر، سونا، جکوزی و پارک های آبی و ۳۰ سال سابقه­‌ی حرفه ای و بیش از ۳۵۰ پروژه در حال بهره برداری در پایتخت و سایر شهرها در حال فعالیت می باشد.

مشاوره ساخت استخر

گروه مهندسی آبی دریا تمام توان خود را در ارائه بهترین خدمات و محصولات و منحصر به فردترین مدل ها در طراحی استخر و جکوزی به کار می گیرد.

 

مشاوره ساخت استخر یکی از مواردی است که همه باید در طول ساخت استخر دریافت کنند. برای بسیاری از افرادی که در صنعت ساختمان کار می کنند، داشتن مشاوره از یک مشاور ساخت استخر خوب بسیار مهم است.

از گذشته تا به امروز موضوع ساخت استخر به عنوان یک موضوع مهم مطرح بوده است زیرا استخر ها به عنوان یکی از مکان های تفریجی در ساختمان هستند. داشتن مشاور همیشه امکان پذیر نبود و به همین دلیل بسیاری از استخر هایی که ساخته شدند دارای عیوب مختلفی بودند. این عیوب را می توان با تجربه کافی در طول ساخت استخر های مختلف حل کرد، اما همیشه مهم بود که بدانیم این تجربه را از کجا و چگونه بدست آوریم.

10 نکته مهم که قبل از ساخت استخر باید بدانید

مشاوره ساخت استخر

1. می خواهید استخر جدیدتان چقدر بزرگ باشد؟

استخرهای شنا در همه اشکال (بیضی، کلیوی، رومی، آزاد) و اندازه ها هستند. اگر می خواهید یک استخر به ملک خود اضافه کنید، به فضای آن فکر کنید.

2. استخر در کجا ساخته می شود؟

قبل از شروع برنامه ریزی، محل ساخت استخر در ملک خود را در نظر بگیرید. خورشید در طول روز کجا قرار دارد؟ استخر جدید شما از کجا سایه درختان می گیرد؟ اینها مواردی هستند که باید در نظر بگیرید.

3. روی زمین می خواهید یا داخل زمین؟

بسته به آب و هوا یا محل زندگی شما، استخرهای روی زمین ممکن است رایج‌تر از استخرهایی با پوسته بتنی و پله‌هایی باشد که به داخل آن منتهی می‌شوند.

4. وینیل، فایبرگلاس یا بتن خواهد بود؟

اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید، اما نمی خواهید زحمت نگهداری از استخر خود را داشته باشید، فایبرگلاس یک انتخاب عالی است. اگر به طول عمر بیشتر از هزینه اهمیت می دهید، انتخاب یک پروژه ساخت پوسته بتنی با کاشی یا سنگ احتمالاً با نیازهای شما مطابقت دارد.

5. چه نوع سطح استخر می خواهید؟

مواد برای سطح استخر شما بر میزان نگهداری مورد نیاز استخر شما تأثیر می گذارد. شما می توانید از آجر، کاشی، سنگ طبیعی، بتن یا فایبرگلاس انتخاب کنید. با این حال، بدانید که آجر برای نصب صحیح و حفظ شکل مناسب در طول زمان می تواند کار فشرده ای داشته باشد.

6. چگونه استخر خود را گرم می کنید؟

اگر استخر سرپوشیده نیست، اگر می خواهید در تمام طول سال از آن استفاده کنید، گرمایش مهم است. گزینه های زیادی برای گرم کردن وجود دارد، بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه چگونه می خواهید آب گرم در استخر جدید خود دریافت کنید، تحقیق کنید.

7. آیا روشنایی کافی خواهد داشت؟

استخرهای روشن زیبا هستند! اگر می خواهید استخر شما در شب روشن باشد، برای آن در طراحی برنامه ریزی کنید. بسیاری از صاحبان خانه ها به دلیل انعطاف پذیری که ارائه می دهد، نور LED را نصب می کنند.

8. چه نوع پاسیو دور استخر شما خواهد رفت؟

استخر یک راه عالی برای گسترش فضای زندگی یا افزودن ارزش به ملک شما است. مطمئن شوید که پاسیو اطراف استخر با طرح کلی و متریال مورد استفاده در ساخت و ساز مطابقت دارد.

9. چگونه به ایمنی رسیدگی خواهید کرد؟

نگرانی های ایمنی مختلفی در هنگام ساخت استخر بسته به محل زندگی، سن فرزندان و داشتن حیوانات خانگی وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از استخرها به حصارکشی در اطراف خود نیاز دارند تا حیوانات را از آن دور نگه دارند.

10. آیا شما یک آبنمای استخر در طراحی خود خواهید داشت؟

این گزینه ای است که عالی به نظر می رسد، اما می تواند به طور قابل توجهی به هزینه مواد و نصب اضافه کند. اگر می خواهید آبنما استخر داشته باشید، مطمئن شوید که برای آن و همچنین ظرفیت پمپ و فیلتر اضافی مورد نیاز بودجه در نظر گرفته اید.

مشاوره و طراحی استخر

در مورد طراحی استخر خود خوب فکر کنید و از مشاوره استفاده کنید، آیا می خواهید استخر شما گرد باشد یا مستطیل؟ عمق و ارتفاع آن چقدر باشد؟ تعداد ورودی ها و خروجی ها را مشخص کنید. اینها همه مواردی است که باید قبل از شروع کار با پیمانکار در میان بگذارید. ضمن اینکه میتوانید ساخت استخر را به گروه آبی دریا بسپارید میتوانید فقط از مشاوره ساخت استخر این گروه نیز استفاده کنید.

 

یک مشاور حرفه ای استخدام کنید

انتخاب یک مشاور متخصص و حرفه ای ساخت استخر از دیگر مراحلی است که باید طی کنید. قبل از شروع همکاری از داشتن مدارک معتبر و تجربه کاری مطمئن شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *