استخر های پیش ساخته برزنتی (استخر موقت)

استخر های پیش ساخته برزنتی (استخر موقت)

راه های گوناگونی برای احداث یک استخر وجود دارد اما در برخی موارد احداث یک استخر موقت نیز مورد توجه هست، در این صورت بهترین، مناسب ترین، ارزان ترین و با کیفیت ترین استخر موقت تولید شده تا کنون استخر پیش ساخته برزنتی و فایبرگلاس می باشد.

استخر هایی که ساخته شده توسط شرکت بزرگ اینتکس امریکا در چین و تحت لیسانس این شرکت که در مدل ها و اندازه های مختلفی تولید شده اند .

استخر های پیش ساخته از پر کاربرد ترین نوع محصولات اینتکس بوده که علاوه بر تفریحات آبی می توان به عنوان استخر های صنعتی و تجاری مانند پرورش ماهی، ذخیره آب، کشاورزی و … استفاده نمود. استخر های پیش ساخته در چند نوع خانواده از نظر نوع ساخت تولید شده اند که عبارتند از: استخر های فریمی مستطیلی فایبرگلاس، استخر های مستطیلی برزنتی، استخر های فریمی گرد، استخر های ایزی ست معمولی، استخر های ایزی ست فریم دار (اوال فریم) و استخر های پیش ساخته کودک.

 هر کدام از این استخر ها دارای ابعاد و ظرفیت های مختلفی بوده که بدنه هایی ساخته شده از جنس مختلف الیاف شمعی برزنتی، فایبرگلاس و PVC دارند.

مزیت استخر برزنتی

از مهمترین قابلیت ها و مزیت های استخر پیش ساخته نسبت به استخر های بتنی و استخر های چوبی می توان به قابلیت حمل و جا به جایی ، نصب و راه اندازی آسان در کوتاه ترین زمان ، قیمت کم و بسیار مقرون به صرفه ، لوازم جانبی متنوع و ارزان ، ضمانت و خدمات پس از فروش و … اشاره نمود.

تمام این مزیت ها برای استخر پیش ساخته به هیچ عنوان در استخر های بتنی مشاهده نشده به همین دلیل فروش بسیار بالایی تا کنون داشته اند. استخر های پیش ساخته آماده و استخر های متحرک در واقع قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری بوده تا به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار قابلیت جا به جایی و حمل داشته باشند.

جهت سفارش استخر اینتکس با ابعاد گوناگون به فروشگاه سایت مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

اولین منوی راه اندازی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فهرست
0 لیست علاقه مندی ها
0 مقایسه
0 موارد محصول