ویدیو

سالیان سال داشتن یک استخر بدون دردسر

استخر

استخرها ساختاری با اهداف مختلفی چون : تفریح ، ورزش ،سرمایه گذاری و… استفاده می شوند بنابراین اولین قدم در ساخت استخر هدفی است که باید مشخص نمایید.

 

همانند کلیه سـازه های سـاختمانی که دارای محاسبـات تخصصی می باشد که رعایت این اصول پیش از ساخت استخر بسیار حــائز اهمیت بوده واز پیدایش خسارات و آسیب های جبران ناپذیری جلوگیری خواهد کرد.

 

برای بسیاری از ما شنا کردن و ساعتی از اوقات خود را در استخر  گذراندن لذت بخش می باشد ، حال تصور کنید که این امکانات در منزل خودتان باشد ودر هر زمانی که اراده کنید میتوانید از این تفریح مفرح بخش استفاده کنید.  با ساخت استخر خانگی می توان این ایده بینظیر را محقق کرد و همچنین از نظر یک سرمایه گذاری  به آن نگاه کنید.

پیش زمینه ساخت یک استخر ایده آل ومتناسب با نیاز شما مجموعه ای از تخصصها کنار هم از جمله معماری، عمران، مکانیک، برق و …میباشد .

 

 مراحل ساخت استخر

اول: جانمایی و مشخص شدن محل احداث

دوم:  طراحی نقشه و پلن

سوم:  حفاری و گودبرداری

چهارم: تسطیح خاک ، لوله کشی، سیم کشی، بتن ریزی و عایقکاری و نصب سیستمهای استخر

 

در طراحی استخر درکنار دانش و تجربه مهندسی دقیق، با بهره گیری از خلاقیت  میتوان پروژه ای جذاب وایده آل را انجام داد. اگر که به دنبال یک استخر متفاوت و خاص از نظر طراحی و سازه هستید میتوانید از میان نمونه کار های به روز و بی شمار ما، طرح های مورد نظر خود را برگزینید.

با ساخت استخری ارزان و با اشکالی مختلف زیبایی بی نظیری به حیاط خانه و یا ویلای شما ایجاد میشود. میتوان با استفاده از آبنما ها  در مدل های مختلف و با طرح های جذاب در حاشیه استخر خود و یا اگر فرزند کوچکی دارید، می توانید از تجهیزات مخصوص کودکان همچون سرسره ، سکوی کودک و …  بهره بگیرید. انواع در ساخت حاشیه های استخر، نوع کاشی ها و سازه استخر خلاقیت هایی به کار برده می شود که  بر زیبایی استخر شخصی شما بیافزایید.

گروه مهندسی آبی دریا با بهرمندی از حرفه و تخصص پرسنل خود و استفاده از متریال روز دنیا قادر است تا با مشاوره ،طراحی واجرای انواع سازه های هیدرولیک (آبی) شامل استخر،سونا،جکوزی و پارک های آبی  در ساخت استخر خانگی ، ساخت استخر سرپوشیده روباز با طراحی های مدرن و خاص، لحظات دوست داشتنی را برای شما عزیزان علاقه مند شناگری به ارمغان بیآورد. تجربه ۳۰ ساله شرکت در پروژه های کوچک و بزرگ سازه های آبی به شما این اطمینان رو می دهد که پروژه مد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به همراه گارانتی اجرایی تحویل خواهید گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *